Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna ~ - 28 juni 2010 20:20

Nu är jag hemma igen, jag orkade inte blogga igår när jag kom hem från Västerås, var såååå trött.

Men nu är jag hemma iaf!   


Denna vecka kan jag inte vara med Ida å Linn för dom är på nåt sportläger eller nåt.

Men dom kommer hem på fredag tror jag, hihi.


Jag ska försöka blogga mer, om jag orkar.


  Gammal bild från när jag var i Västerås förra gången.   

Av Johanna ~ - 27 juni 2010 12:56

Hej, nu sitter jag här i Västerås, ska åka hem idag, mohaha.

Jag har inte kunnat blogga för att det fanns ingen internet sak, så jag måste sitta på deras dator, och det har jag inte orkat.   


Men när jag kommer hem ska jag blogga mer, hoppas jag.

Jag åker hem idag runt halv fem eller fem tiden.


  Jag har nya bilder, men jag orkar inte ta in dom på denna dator, TJAO.  

Av Johanna ~ - 23 juni 2010 10:42

Ja, jag upptäckte att jag har en gästbok, har ingen aning om vad man gör med den, haha. Men man kan antagligen skriva i den, så om ni vill så kan ni göra det.   


Idag vaknade jag halv tio, jag somnade typ kvart över 11 igår. Jag trodde jag var sjuk igår! Satt och snorade och hostade å sånt.

Men idag mår jag bättre, tror att det var för att jag vaknade så tidigt.   


Idag kanske jag ska va med Ida å Linn sista dagen, om vi inte är imorrn innan vi åker till Västerås dårå.


TJAO.



  // Johanna

Av Johanna ~ - 22 juni 2010 22:10

Ja, jag är skit trött, kanske för att jag vaknade 5:40.

Så det blir en tidig kväll för Johanna.

Håller på att somna, herregud.


Vet ni vad som hände förut?!

JAG HITTADE MITT SIMS 2 DJURLIV!   

Gissa om jag blev glad, hihi.


Har varit med Ida och Linn idag, det var väl rätt kul, vi cyklade.


Aja.


  *SMILE*   

Av Johanna ~ - 22 juni 2010 13:18

Haha, skämtet i rubriken, hahaha.

Jag känner mig så rolig.   


Jag sitter här i Linn och Idas kök vi har precis ätit, spagetti och köttbullar, hihi.

Vi har varit ute och cyklat hela dan typ, skit kul, hviuoefjdk.   

Sen ska vi typ gå ut och ... cykla eller nåt, haha. Ja, jag gillar att cykla. <3


Sen blire typ hem och chilla.   


 

*Linns dator, har inga bilder*

Av Johanna ~ - 22 juni 2010 08:24

  Såhär ligger Alice nu, och jag vill ha mitt huvud på kudden, HUR SKA DET GÅ TILL? Dumma gewmie (Alice's nya smeknamn)   

Av Johanna ~ - 22 juni 2010 08:13

gosh, can't believe it, vaknade 20 i 6 idag, haha.   

Jag tyckte det var liiiite för tidigt, fast jag somade ju typ 11 igår, så, ja.


Nästan ända sen jag vaknade har jag suttit och spelat sims, mihihi!

Sen började det bli lite tråkigt.


Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, men vi får se vad det blir.   

...jag vill cykla, haha.


  ... hm.. vad är detta?

Av Johanna ~ - 21 juni 2010 16:27

Sitter här i Ida å Linns kök och tittar på när dom äter, haha.

Man börjar bli lite suger när man  sitter och tittar på dom.  


Och när dom har ätit klar ska vi ... leka med petshop, haha!

Det var inte min idé, haha.


Men, men.

Har inte bloggat så mycket idag, det är för att vi typ inte har varit inne, för vi har cyyyyyklat.   

Moahhaha, jag har pappas tantcykel och cyklar på, det ser tantigt ut.   


 

Nån random bild som Linn hade på sin dator, hihi. Hejrå. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur säger du kex?
 Kex
 Schex
 Båda
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards