Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna ~ - 31 juli 2010 19:57

Jag är med Ida å Linn nu, dom ska typ hem om typ 40 minuter.   

Men vi ska va hela nästa vecka, typ. hoho.


Åsas barn är här, och Åsa då.

Vet inte hur länge dom ska stanna.

Men aa.


Imorrn blire gaming med Daniel å Jason typ.   


TJAO.


 

Bilden är inte så gammal, men jag tog den när jag var mycket tröööötttt... hoho.

Av Johanna ~ - 23 juli 2010 12:26

Haha, tagen från låten "Jag trivs bäst i öppna landskap."


Hej alla som läser min blogg idag.

Idag har jag inte gjort så mycket, vet inte vad jag ska göra heller...   


Tråkigt väder också, och kallt.   


Och jag fick typ nyss reda på att nästa helg kommer Åsa, Julia och Mollie hit. (Pappas tjejs barn.) Kommer väl bli kul, hoho.


 

Nån random bild, sitter på pappas dator.

Av Johanna ~ - 23 juli 2010 00:10

Hej bloggen, jag har egentligen inte så mycket att skriva om, men blev lite sugen på att blogga.   

Eh, idag har jag inte gjort någonting faktiskt, pappa och jag tänkte åka till stan och se på Rix fm festivalen, men så tittade jag på nätet och såg att det bara var skit artister som skulle vara där.. så jag ångrade mig och åkte inte.   


Jo, och nu när jag öppnade bloggplatsen.se så såg jag att jag hade fått en kommentar och tittade vad det stog.

Så var det Jenny som hade kommenterat  "Varför har du en blogg när du inte uppdaterar?"

1. Jag har blogg för att jag tycker det är roligt att blogga.

2. För att jag inte uppdaterar är för att jag inte gör så mycket på dagarna, så det känns helt meningslöst att blogga och skriva "Idag har jag inte gjort någonting, hejrå."

Så, där fick du svar på det.   



  Är det inte en ... ROOOOMPAAH?

Av Johanna ~ - 20 juli 2010 21:51

Hej alla små gurkor som läser min blogg.   

Har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt, men jag har verkligen inte orkat, hoho, lata jag.


I fredags åkte jag, pappa och Elias till Västerås och sov där till lördag, på lördag morgon klockan 8:53 (Viktigt med exakta tider) gick tåget till Stockholm.

Gissa om jag var trött.   


Sen var vi i Stockholm/på Grönan resten av dagen.

Och sen stannade vi i Västerås till Måndag. (Igår)


Och nu är jag äntligen hemma!   

 Imorgon ska jag till mamma på dan, så jag kommer antagligen inte att blogga då.



  Ni får en sådan bild nu, sitter på min stora dator, så har inga bilder, hihi.

Av Johanna ~ - 15 juli 2010 16:11

Nu är cupcakes klara typ, vi ska bara låta "muffinsarna" svalna, så vi kan ta på glasyren.   

Sen äre bara att äta dom, hoho. Kommer säkert vara jätte goda.

Senare eller imorrn lägger jag upp bilder på cupcaksen.   


Imorrn blire Västerås och i övermorrn blire STOCKHOLM!

Kommer bli jättekul.    


aja, höres senare.


  Var tvungen att ta en exemplar bild, eftersom jag är inne på Linns dator på gäst och där finns inga bilder.

Av Johanna ~ - 15 juli 2010 13:59

Hej, just nu är jag hos Ida å Linn, kom precis typ.

Efter dom har ätit så ska vi baka cupcakes, hoho.

Hoppas det blir gott, första gången jag äter det.   


Sen blire väl att packa till Stockholm eftersom vi åker imorrn.

Kommer ha med mig datorn så jag har nåt att göra där borta.     


Vi kommer till Västerås på fredag, på lördag morgon åker vi till Stockholm - Gröna lund, osså ska vi va i Västerås lördag kväll, söndag och kanske måndag.


Men jag återkommer när vi har bakat, haré.   




Sitter på Idas dator, så har inga bilder, hoho.

Av Johanna ~ - 15 juli 2010 13:59

Hej, just nu är jag hos Ida å Linn, kom precis typ.

Efter dom har ätit så ska vi baka cupcakes, hoho.

Hoppas det blir gott, första gången jag äter det.   


Sen blire väl att packa till Stockholm eftersom vi åker imorrn.

Kommer ha med mig datorn så jag har nåt att göra där borta.     


Vi kommer till Västerås på fredag, på lördag morgon åker vi till Stockholm - Gröna lund, osså ska vi va i Västerås lördag kväll, söndag och kanske måndag.


Men jag återkommer när vi har bakat, haré.   




Sitter på Idas dator, så har inga bilder, hoho.

Av Johanna ~ - 14 juli 2010 23:24

Vet ni vad?! VET NI VAD?! På löööördag ska jag, pappa och Elias till Stooor staden,

STOCKHOLM, vi ska till grönan å roa oss, eller Elias kommer nog roa sig mest eftersom jag inte gillar karuseller så mycket.


Imorrn blire att vara med Ida och Linn, vi ska typ ta kort med systemkameran som jag har fått låna.   


Tror att bloggperioden har börjat igen, hoho.

Har saknat det lite iaf.   


Just det! Ni vet alla gånger jag har skrivit "hihi", det är SLUT med det nu, nu är det "hoho" som gäller, så ni vet, hoho.


  Scaaaaaryyyyy.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur säger du kex?
 Kex
 Schex
 Båda
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards