Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Godmorgon.

Av Johanna ~ - 6 augusti 2010 11:09

Tjoho.

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte orkat, ehe.   

Mmmm.. Julia och Mollie är här nu, dom har varit här i 1 vecka och 1 dag (Man måste vara exakt.) Haha.


Nästa vecka börjar pappa jobba.   

Så jag kommer typ inte ha nåt att göra på dagarna, ehe.


SNART BÖRJAR SKOLAN.   

Skulle gärna vilja ha mer sommarlov, faktiskt.

Mmmm..


Men, ah. TJAO.


 

Cäm bild, haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna ~ - 31 juli 2010 19:57


Jag är med Ida å Linn nu, dom ska typ hem om typ 40 minuter.    Men vi ska va hela nästa vecka, typ. hoho.   Åsas barn är här, och Åsa då. Vet inte hur länge dom ska stanna. Men aa.   Imorrn blire gaming med Daniel å Jason typ.      ...

Av Johanna ~ - 23 juli 2010 12:26

Haha, tagen från låten "Jag trivs bäst i öppna landskap."   Hej alla som läser min blogg idag. Idag har jag inte gjort så mycket, vet inte vad jag ska göra heller...      Tråkigt väder också, och kallt.      Och jag fick typ nyss reda ...

Av Johanna ~ - 23 juli 2010 00:10


Hej bloggen, jag har egentligen inte så mycket att skriva om, men blev lite sugen på att blogga.    Eh, idag har jag inte gjort någonting faktiskt, pappa och jag tänkte åka till stan och se på Rix fm festivalen, men så tittade jag på nätet och såg ...

Av Johanna ~ - 20 juli 2010 21:51


Hej alla små gurkor som läser min blogg.    Har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt, men jag har verkligen inte orkat, hoho, lata jag.   I fredags åkte jag, pappa och Elias till Västerås och sov där till lördag, på lördag morgon klo...

Av Johanna ~ - 15 juli 2010 16:11


Nu är cupcakes klara typ, vi ska bara låta "muffinsarna" svalna, så vi kan ta på glasyren.    Sen äre bara att äta dom, hoho. Kommer säkert vara jätte goda. Senare eller imorrn lägger jag upp bilder på cupcaksen.      Imorrn blire Västerås oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur säger du kex?
 Kex
 Schex
 Båda
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards