Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Johanna ~ - 14 juli 2010 23:24

Vet ni vad?! VET NI VAD?! På löööördag ska jag, pappa och Elias till Stooor staden,

STOCKHOLM, vi ska till grönan å roa oss, eller Elias kommer nog roa sig mest eftersom jag inte gillar karuseller så mycket.


Imorrn blire att vara med Ida och Linn, vi ska typ ta kort med systemkameran som jag har fått låna.   


Tror att bloggperioden har börjat igen, hoho.

Har saknat det lite iaf.   


Just det! Ni vet alla gånger jag har skrivit "hihi", det är SLUT med det nu, nu är det "hoho" som gäller, så ni vet, hoho.


  Scaaaaaryyyyy.

Av Johanna ~ - 14 juli 2010 13:55

Hej, idag klockan 11:15 var jag hos tandläkaren, och det är den tiden jag brukar vakna, så jag gick upp 8 idag, GISSA OM JAG VAR TRÖTT.


Och sen när jag kom dit så pratade han bara, och sen fick jag gå, så drygt!   

Jag var ju skit trött och ville hem och sova, så gjorde vi inget vettigt.


Jo! Vi var på pappas jobb innan vi åkte hem, så jag fick låna en systemkamera därifrån, har inte riktigt lärt mig hur man får coola effekter å sånt, men det lär jag mig nog snart.   


Haré!


 

HAHAHA, läskigt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur säger du kex?
 Kex
 Schex
 Båda
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards